Back to Brussels


Terug in België? Dat vind ik best. Terug naar Leuven? Not so much… Veel liever dan dat richt ik mij tot onze mooie hoofdstad, die blijkbaar bij velen gemende gevoelens opwekt, maar waarvan ik niets liever wil dan er eens goed in te verdwalen  (diegenen die mij een beetje kennen, weten dat ik daar niet eens mijn best voor hoef te doen!). Tot mijn grote vreugde blijft mijn beste vriendin Alix ook een jaartje in Brussel plakken, waardoor we -nee, echt?- besloten om samen te hokken en het wagen om onze twee persoonlijkheden onder een dakje te drukken. Activiteiten om er te doen hebben we al op een lijstje waar we ons huis mee kunnen behangen; het huis op zich laat jammer genoeg nog op zich wachten. Geen idee waarom de overheid ooit moest inspringen om Brussel terug populair of aantrekkelijk te maken om in te gaan wonen. Want wij vinden niks! Of wie weet was het gewoon zo’n succesvol project dat er nu zelfs geen plaats meer is voor ons? Boehoe! In ieder geval, wij geven de hoop niet op en zoeken Brussel nu binnenstebuiten op zoek naar een leuk 2 slaapkamer appartementje in Brussel centrum. Alle hulp is welkom. Wij belonen in 1 beloning per 10 vierkante meter!

Geef een reactie

