De Berlijnse bol achterna!


Bouuuuuuuuuuuule de Berlin!Ik heb het nog niet officieel medegedeeld op mijn blog, maar het staat ondertussen vast dat ik er volgend jaar nog eens op uit trek! Deze keer is het wel zo goed als bij de deur en ga ik de Duitsers confronteren met mijn Belgische zelf als uitwisselingsstudent van het mooie Eramusproject. Sommige Japanners hebben mij hier al verteld dat ze heel erg op het Duitse volk leken, dus aan grote cultuur shocks moet ik mij al niet verwachten😉 Er staat nog niet veel vast, maar een feit is dat ik volgend jaar dus Japans zal leren in het Duits😀. Een beetje gekcentriek, maar moeilijk gaat ook!

Tot zover dit korte bericht tussen de sushi en de patatten door.

Geef een reactie

