Gekke groenten van Japanse bodem


Zoek de 7 verschillen!
Zoek de 7 verschillen!

Ondertussen is het al de voorlaatste maand hier… Niet alleen het teken om sentimenteel beginnen te worden, ook stilletjesaan tijd om ervan te profiteren dat ik nog steeds hier ben! Foto’s van gekke/unieke dingen behoren zeker tot die categorie. Met dat in gedachten heb ik een mooi assortiment fruit en groenten samengesteld die bewijzen dat sommige dingen die in Europa groot zijn, hier klein zijn (afgaand op het gestalte lag dat misschien binnen de verwachtingen), maar het omgekeerde is ook waar!

Het referentiepunt op deze foto is de citroen (die als ik het mij goed herinner ongeveer dezelfde afmetingen hebben als op het Europese vasteland). De appel zou normaal gezien groot moeten lijken, de komkommer piepklein en euh… de aubergine is wel duidelijk een geval apart en hoeft geen uitleg, vermoed ik zo.

2 gedachtes over “Gekke groenten van Japanse bodem

Geef een reactie

