Een nieuw semester, een nieuwe stuiver!


Eerst een vooral: Jeroen is goed aangekomen! Hij is een beetje groter dan toen ik hem de laatste keer heb gezien (of hebben die kleine Japannertjes mijn perceptie van groot een beetje in de war gebracht?), maar voor de rest is hij nog krak dezelfde.  Ole! Alle groetjes die via hem (en mijn ouders ook trouwens) zijn opgestuurd, zijn goed aangekomen, en jullie krijgen ze in het achttienvoud terug! (Probeer dat maar eens te overtreffen, moehahaha!) Veel tijd om te bloggen is er niet, maar momenteel probeer ik de springuurtijd een beetje te verdrijven, dus… tadaaa! We gaan dit weekend waarschijnlijk naar Yufuin, het broertje van Beppu. Ze hebben een heel pittoresk treintje dat van Fukuoka tot Yufuin rijdt, en dat naar het schijnt zelfs stopt op plaatsen waar een mooi uitzicht is. Niet te geloven, he? Ik ga jullie in spanning laten afwachten op de fotootjes daarvan, want de gesprekken in de computerkamer zijn mij hier aan het afleiden en ik word niet met rust gelaten. Peut!

2 gedachtes over “Een nieuw semester, een nieuwe stuiver!

  1. Hoi Kathrin! In de EoosExpress schrijven we steeds een stukje over de Erasmussers van Eoos. Dan pikken we wat deeltjes van hun blog en enkele foto’s en zette we die in ons boekje, zodat de studenten eens kunnen lezen hoe zo’n ersamuservaring er aantoe gaat. Zouden we jou blog hiervoor mogen gebruiken?
    grts, EE

    1. Hoi hoi!

      Ik ben vereerd door het verzoekje, en jullie zijn vrij om de leesvoer hier te gebruiken, maar ik zou wel willen vragen om eerst even met mij te checken wat jullie er juist uit willen halen om te publiceren. Willen we dat afspreken? Groetjes!

Geef een reactie

