Obama gekte in Japan


Yes We Can!
Yes We Can!

Als er een plaats in de wereld, Amerika buiten beschouwing gelaten, waar ze dol zijn op de komst van de nieuwe president, zal dat toch wel in Japan zijn. Ik had het al uit Belgische bron vernomen dat er hier een serieuze hype aan de gang is, maar nu heb ik het ook met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen. Een beetje verdwaald in een van de reusachtige malls, kwam ik ineens een Obama-stand tegen in een doodgewone kledingzaak. De “Yes, we can” ’s vlogen mij rond de oren en naast de te verwachten t-shirt hadden ze ook maskers en starbucks tumblers in de aanbieding. De liefde valt niet te negeren, en uiteraard kan ik niet anders dan het bewijs daarvan met jullie te delen. Aanschouw!

tenjin-002 Tumbler tenjin-003

Geef een reactie

