Nog meer Kathrin in de media!


wahahaErgens op mijn blog stond al te lezen dat ik eens een dagje in Fukuoka ben rondgeleid geweest op kosten van Japanners die van plan waren om een Japanse taalschool op te richten en daarvoor een beetje fotomateriaal nodig hadden.

Resultaat: als je hierop klikt, zie je mijn hoofd blinken op de homepage.

Momenteel staat er alleen uitleg in het Japans, als ik mij niet vergis, maar als er mensen zouden zijn die geïnteresseerd zijn om voor een periode Japans te komen leren in Fukuoka (met opties voor logement), is dit zeker een aanrader! Schatten van mensen!

Een gedachte over “Nog meer Kathrin in de media!

  1. Local celeb, hé. Nice! Ik ben ook al op de Mallorcaanse tv geweest met de lokale feesten. Heb mezelf er wel niet op gezien dus fingers crossed dat ik een kopie kan krijgen!
    Kus,
    Britta

Geef een reactie

