Picasa mania


Collage Barcelona
Collage Barcelona

Om jullie van meer fotootjes te kunnen voorzien, heb ik verwoede pogingen gedaan om fotootjes van mijn recente trip door Japan op Flickr te zetten. Dat verliep niet echt vlotjes, dus neem ik mijn toevlucht tot Picasa. Normaalgezien zouden jullie een reeks kiekjes te zien moeten krijgen (ook van pre-Japan tijden) als jullie op deze link klikken: kiekjes. Ik zal ook een permanente link in de zijbalk plaatsen.

Een leuk extraatje van picasa: ge kunt in een simpele muisklik een mooie collage maken van de favoriete fotootjes.

Toedels!

Een gedachte over “Picasa mania

  1. amai meter , ge hebt zoveel fotootjes geplaatst dat tille voor het scherm in ’t slaap viel! Er zitten inderdaad wat knappe kiekjes tussen, wie weet komen die nog eens van pas in mijn lessen, al zou een live gastcollege natuurlijk nog meer affect hebben, maar dat zal voor volgend jaar zijn zeker???

Geef een reactie

