Het wonder is geschied


Gegroet iedereen,

Heel trots en vervuld van blijdschap kan ik dit berichtje eindelijk op mijn eigen laptopje schrijven! Wippie! Skypesessies later dan 9u s avonds behoren vanaf nu weer tot de mogelijkheden en ik kan eindelijk weer woorden gebruiken waar een é in voorkomt. (Die toets is denk ik onbestaand op de aziatische toetsenborden hier). Ik moet eigenlijk nog een beetje huistaakjes maken, dus begin ik daar maar beter aan voor de internetmicrobe helemaal bezit heeft genomen van mij, maar ik heb in ieder geval een poging gedaan om eens een fotootje bij mijn berichtje te plakken, en als alles gelukt is zouden jullie normaal gezien het “international student center” te zien moeten krijgen en dat is dééééé plek waar alle lessen voor de buitenlandse studenten les hebben.

Eindelijk internet! Ik zou er bijna van kunnen beginnen wenen!

2 gedachtes over “Het wonder is geschied

  1. Dit is de letterlijke reactie van je metekind na het lezen van je berichtje. Hopelijk is Jeroen niet al te jaloers?
    Lieve meter, ik zie je zo graag. Ik ben verliefd op jou. Maar ik ga niet wenen omdat jij in Japan bent.
    Dikke kussen van TILLE
    en
    SARAH

    1. Hihi, je doet mij blozen helemaal tot in Japan! Ik zie jou ook heel graag, en beloof een hele dikke knuffel als ik terugkom naar België. Dikke smakkerd van jouw meter xxx

Geef een reactie

