Allo allo!


Dit kort berichtje wordt geplaatst ter ere van het aanmaken van mijn skype account. Iedereen die mij nog eens wil zien of horen, kan mij vanaf vandaag ook online bellen. Mijn skype-naam is “spyckje” en ge kunt mij ook zoeken aan de hand van mijn emailadres spyckje@hotmail.com. Vanavond heb ik een online date met jeroen, dus dan zullen we direct eens zien hoe vlot dat verloopt. Op mijn webcam staan trouwens ook heel leuke gadgets, zodat ik mijzelf virtueel een baardje of een kroon kan aanmeten. Een foto is onontbeerlijk, ik weet het, maar uploaden lukt niet via deze computers, dus ik kan jullie pas ten vroegste binnen een maand beginnen overstelpen met geinige foto’s.

Adieu!

Een gedachte over “Allo allo!

  1. Ik vind het zeer leuk om jouw Japanse ervaringen hier te volgen, en kijk dus ook al uit naar enig beeldmateriaal. Nog veel plezier daar in Japan, wij zullen ons hier in Little Belgium wel bezig houden met de dagelijkse sleur… Groeten Sander

Geef een reactie

