Japans Adres


Ik heb niet zo veel tijd, maar ik wou toch graag even mijn nieuw adres meedelen. Alle brieven, groot en klein, zijn welkom op het volgende adres:

Kathrin Spyckerelle C503

4-5-3 Kashiihama

Higashi-ku

Fukuoka 813-0016

Ik heb nog altijd geen internet op mijn kamer, en ook het minder legaal gebruik van onbeveiligde draadloze netwerken blijkt bij mij geen succes te zijn, dus zullen mijn berichtjes de komende twee weken zeer zeldzaam blijven. Vooraleer we een aansluiting kunnen krijgen, moeten we een japanse bankrekining geopend hebben, en dat zullen we pas ten vroegste eind volgende week doen. Ik weet het, ik vind het zelf ook heel erg jammer, maar er is niet veel aan te doen. Maar maak u geen zorgen, ik stel het nog altijd heel goed. Het weer is hier ondertussen veel draaglijker dan de eerste dag waarop ik hier ben aangekomen, en echt wel paradijselijk. Het strand is hier ook niet veraf, dus dat zullen we zeker eens moeten gaan uittesten.

Zo, beste vriendjes en vriendinnetjes, dat was het weer vandaag!

4 gedachtes over “Japans Adres

  1. Thriniewini,

    The Spyck-family duimt SUPERmee en we zullen dan nog eventjes mee afwachten tot verder smoothly internetgebeuren vanaf uw kamerken.

    Ik zal vanaf nu elke dag eens komen loeren naar uwen blog my dear, heerlijk dat dit www kan!

    Groetjes uit Gent en straks komen de Rumkids een heerlijk dagje klimmen en klauteren op de Gentse Flikkendag. Ik hou je hiervan op de hoogte via Picasa.

    Dikke zoen,

    Tante Lietje

  2. Dag Kathrin,
    Het is om u te laten weten dat uw potlood al heel goed van pas gekomen is. Nele en ik hebben het heel onze reis gebruikt als potlood/bladwijzer in onze reisgids. Blij te lezen dat alles daar in orde is in Japan. Geniet nog van de sushi😉

  3. Hoi Kathrin,
    Vandaag was je mama in de winkel en we hadden het uiteraard over jou … Vandaar dat ik nu even kwam kijken op jouw blog, en effectief, fijn dat dit mogelijk is ! We kunnen je daar alleen maar veel geluk wensen, want dit is echt een unieke kans die je krijgt. Geniet ervan met volle teugen om daar heel wat bij te leren, maar geniet er ook van om terplaatse mooie dingen te ontdekken, te genieten van de plaatselijke cultuur en gewoontes, kortom om je “levenswijsheid” (whaw !) te verruimen… Allé, heel veel groetjes van het thuisfront (ook van ons Julie, want die stelt zich toch wel veel vragen als ik haar hierover vertel) en hou je goed !! DOEI… en tot de volgende,
    Lieve, Bruno en de kindjes

Geef een reactie

