Goed aangekomen


Hoi iedereen!

Ik ben goed aangekomen, maar ik zit tijdelijk zonder internet. Na lang ronddwalen, ben ik uiteindelijk toch op een internetcafe gebotst, vandaar dat ik in staat ben dit berichtje te plaatsen. Ik heb net een mailtje gestuurd naar jeroen en heb daar een miljard jaar over gedaan. (Het toetsenbord is hier lichtelijk anders, en da zorgt voor een beetje frustratie en veel typfouten)

In ieder geval, het valt hier allemaal heel goed mee. Mijn kamertje is prima (uitgerust met een hele grote frigo, een airco en een heet badkamertje).  Mijn grootste zorg op dit moment is het eten. Van s morgens vroeg tot s avonds laat sushi eten zie ik niet echt zitten, en ook al zijn er alternatieven zoal macdonalds en pizza, echt gezond is dat nu ook weer niet. Maar ik zal er ongetwijfeld een oplossing op weten te vinden.

Ik heb straks afgesproken met mijn tutor, een ontzettend lief meisje, kaya genaamd. Ze is vrij groot voor een Japanse, en dat alleen al vind ik positief. We gaan naar de 100 yen shop om mijn kamer verder uit te rusten. Alles kost er 100 yen, wat neerkomt op euh.. niet veel geld🙂

Ik ga het voorlopig hier bij houden, want mijn tijd is bijna op. Ik neem aan dat de meesten onder jullie willen weten dat ik er ben geraakt en dat ik het goed stel, dus dat weten jullie dan ook weer. Eens ik internet a volonte heb, zal ik iets langere en avontuurlijke berichten posten.

Tot binnenkort!

3 gedachtes over “Goed aangekomen

  1. Dag Kathrin,
    Omi heeft je berichtje voorgelezen,ik ben blij dat ik
    nu weet dat je goed aangekomen bent.
    Ik ben gelukkig dat je er geraakt bent,laat mij weten of er misschien mooie cadeautjes voor mij zijn in de 100 yen shop.
    Kusjes van Tille

  2. Hey maatje!
    Ik was dus helemaal vergeten wanneer je naar Japan vertrok… en bleek dus te laat te zijn met mijn telefoontje…
    In elk geval ben ik heel blij om te horen dat je goed bent aangekomen! Ik heb al veel aan je gedacht en hoop dat je je daar snel zal thuisvoelen!
    Dikke zoen,
    Mistah B!

Geef een reactie

